ALLMÄNNA FRÅGOR
Varför säljer du produkter som inte är SexiLady-varumärken?
Vårt mål är att du ska kunna njuta av de bästa erotiska leksakerna till rimliga priser. Det är därför vi har skapat varumärket SexiLady, där vi förlitar oss på vår långa erfarenhet och kunskap om sexualitet, liksom din ständiga feedback för att utveckla och förbättra våra produkter och få dem att bli fantastiska.
Har SexiLady en fysisk butik?
Sedan vi startade SexiLady-projektet har vi varit övertygade om fördelarna med att arbeta via internet. Det är därför vi, trots att vi har kontor och flera lager, inte har några fysiska butiker med en provbok som är öppen för allmänheten.
Vi tror att näthandeln är framtiden och vi lägger ner all vår kraft på att utnyttja detta medium på bästa sätt. Men om du bor i Alicante och vill hämta din beställning på våra kontor har vi inga problem.
KÖP OCH BETALNING
Kan jag betala för min beställning mot postförskott?
Ja, du kan betala för produkten kontant vid leveranstillfället. Det är lämpligt att ha tillräckligt med pengar att ge till leveranspersonalen, eftersom de vanligtvis inte har växelpengar. Tänk på att transportörerna tar ut en extra avgift på 150kr för kontant betalning vid leverans.
Är det säkert att köpa från SexiLady online shop?
Vi försäkrar dig om att köp via SexiLady.se och efterföljande onlinebetalning är 100% säker, eftersom all känslig användarinformation, såsom kortnummer, adress eller telefonnummer, överförs via säkra inköpsmetoder, såsom PayPal-betalningsgateways eller krypterade telematiska kontroller, vilket är samma teknik som används av banker för att utföra sina transaktioner.
Kan jag betala i olika valutor eller andra valutor än svenska kroner?
Vi arbetar endast i svenska kroner, men eftersom köp utanför Sverige alltid görs via Paypal-konto eller kredit- eller betalkort, kommer systemet automatiskt att konvertera till kortets valuta med hänsyn till den aktuella växelkursen på aktiemarknaden.
Var måste jag ange rabattkoden?
När du är klar med att välja alla produkter du vill köpa och du går till kundvagnen ser du ett fält där du kan ange den rabattkupong du har och detta kommer att påverka det slutliga priset på köpet.
FRAKT OCH LEVERANS
Jag är bekymrad över diskretion
Att vara diskreta mot våra kunder har varit en av våra prioriteringar sedan vi öppnade den här butiken. Vi ser till att ingen känner till innehållet i lådan från det ögonblick den kommer ut tills du håller den i dina händer. Hur uppnår vi detta?
- Ogenomskinliga kartonger utan markeringar eller kännetecken. Inget på lådan som kan ge någon uppfattning om dess innehåll.
- Avsändare utan hänvisning till butiken. Avsändaren är “Logistics operator”, vilket innebär att ingen, inte ens transportören, känner till paketets ursprung eller dess innehåll.
- Företagsnamnet på kontoutdraget när du betalar med kreditkort hänvisar inte heller till butiken. Det kommer att stå “Webbshop”.
Hur lång tid tar det att få min beställning?
På SexiLady arbetar vi endast med expressleveransföretag. Beställningar inom halvön levereras nästa dag så länge det har slutförts före 18.00. Annars en extra dag eftersom den kommer att levereras till byrån några dagar senare.
På lördagar, söndagar och helgdagar levererar vi inte till byråerna, så beställningarna kommer att förberedas direkt på måndag morgon och levereras till transportbyrån samma morgon.
Om jag bara är hemma vissa tider, hur kan jag då be om att få den vid en viss tidpunkt?
I vår butik är det möjligt att ange en leveranskommentar under kassaprocessen och detta kommer att vidarebefordras till transportören. På så sätt kan du ange ett tidsintervall eller en viss åtgärd, t.ex. att ringa ett visst telefonnummer i förväg.
Transportföretagen lämnar lappar i mottagarens brevlåda om ingen är anträffbar på leveransadressen. De kommer att försöka leverera destinationspaketen upprepade gånger tills de kan leverera det, och de kommer att använda det telefonnummer som anges under köpprocessen för att ordna en leveranstid med kunden om det behövs.
Kan jag hämta ut paketet på ett kontor istället för på min hemadress?
Om du föredrar att budet inte kommer till ditt hem, din arbetsplats eller annan personlig destination kan du också välja att få den levererad till ett budkontor. Vi samarbetar med postkontor (det vanligaste alternativet), där de skickar ett SMS till dig när din beställning finns tillgänglig för upphämtning.
Du kan också begära att vi skickar den till Seurs, Nacex och MRW:s kontor. Vi meddelar dig när du kan hämta ut den. Och oroa dig inte för adressen till kontoret, du behöver bara ange din adress och, om du har valt kontorsleverans, kommer systemet att leta efter det kontor som ligger närmast ditt hem.
Skickar SexiLady utanför Spanien?
Vi skickar till alla länder i Europa. Fraktkostnaderna uppdateras vid köptillfället beroende på destination och vikt på varorna.
PRODUKTER & GARANTIER
Vilka garantier har SexiLady-produkterna?
Alla produkter i butiken har 3 års garanti, från den dag du får den, på eventuella defekter som kan komma från fabriken. Jag rekommenderar att du läser vårt returförfarande för defekta produkter.
Är det möjligt att göra en återbetalning?
Ja, du kan returnera alla produkter som köpts på SexiLady så länge de inte har öppnats eller förseglats, eftersom det här är produkter för intim användning och lagen inte tillåter oss att acceptera dem för att upprätthålla adekvata hygiennivåer.
EVENTUELLA FEL
Varför läggs inte de produkter jag väljer till i min SexiLady-korg?
Normalt är webbläsare helt anpassade och konfigurerade för att tillåta shopping på vår webbplats. Om du märker att produkterna inte läggs i varukorgen under köpprocessen bör du ändra säkerhetsinställningarna i din webbläsare. Gå till Verktyg > Internetalternativ > Sekretess och du kan ställa in din webbläsare på medelnivå för att tillåta cookies.
Det är möjligt att det också kan vara ett problem med cookies, i så fall kan du prova att inte vara inloggad i butiken (gäst), inkognitosurfning eller använda en annan webbläsare/enhet.
Jag får ett duplicerat betalningsfel och jag kan inte slutföra köpet.
Detta är ett vanligt fel när vi har gått till kortbetalningsområdet för andra gången. Det talar om för oss att den korg som ska betalas är dubblerad men vi har inte gjort någon betalning ännu. Detta beror på en säkerhetsmekanism hos kortutfärdaren.
Möjliga lösningar är: Ta bort kakorna för att återskapa en varukorg med samma produkter, gör köpet från en annan webbläsare eller enhet, eller gör betalningen via kortgatewayen Paypal (det är inte nödvändigt att ha ett Paypal-konto, men det fungerar som om det vore en bank som debiterar ditt kort).